keskiviikko 28. toukokuuta 2014

10 faktaa minusta

10 faktaa minusta.
Ajattelin tehdä tälläisen postauksen,kun joku sitä oli ehdottanut ja näin ehkä 'opitte tuntemaan' minua enemmän. Tässä on minusta hauskoja pelleily kuvia, ajattelin näyttää oikeaa 'minua' :D.
Toivottavasti tykkäätte!

1. Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta nimeltä Kauhava. Asuin koko lapsuuteni siellä, kun täytin 16 vuotta lähdin opiskelemaan turvallisuus alaa Vaasaan. Opiskelin noin vuoden, mutta lopetin koulun koska ala ei kiinnostanut minua. Sitten olin noin 2 vuotta työharjoittelussa kunnes saimme tietää poikaystäväni kanssa että olen raskaana ja saamme lapsen.

2. Minä rakastan yasminaa yli kaiken. Hän on kaikkeni. En voisi päivääkään kuvitella ilman häntä. Hän on parasta mitä minulle on tapahtunut. En osaa edes olla yötä ilman häntä. Joskus kun olen käynyt ulkona, olen aina mennyt kotia yasminan viereen nukkumaan lukuunottamatta yhtä kertaa.
Yasmina on todella vähän hoidossa, koska en osaa olla ilman häntä, pelkään että hän itkee perääni enkä osaa rentoutua! :D Pelottaa jo valmiiksi jos pääsen kouluun ja yasmina joutuu hoitoon! Ää!!

3. Rakastan suklaata, no kukapa nainen ei rakastaisi ? Mutta olen hulluna siihen :D minun on pakko melkein joka päivä saada suklaata. En ymmärrä miten pysyn näin 'hyvässä' kunnossa vaikka syön todella paljon. Poikaystävänikin huomauttelee välillä asiasta ja se ärsyttää minua :D

4. Minä ostan joka kuukausi 2 ripsiväriä. Rakastan pitkiä ripsiä ja ripsivärini loppuu aina nopeasti. Tai minun mielestä ripsivärillä ei saa enää hyviä  ripsiä kun se ei ole enää 'täysi' :D

5. Olen siivoushullu. Minun on pakko joka päivä siivota. En kestä sotkua ollenkaan . Pesen lattiatkin ainakin 2 kertaa viikossa ja imuroin joka päivä. Vihaan likaisia sukkia ja vaatteita näkyvillä! Pelkkä ajatus mennä kotia ilman että siellä on siistiä saa minut raivostumaan :D paitsi tietty joskus on sellaisia päiviä ettei jaksa tai en ole ollut kotona niin ei ole niin siistiä, mutta muuten! Vihaan likaisuutta :D

6. En osaa tehdä ruokaa! :D  Minua ei kiinnosta ollenkaan tehdä ruokaa. En jaksa! :D Haluaisin osata, mutta ei ole kiinnostusta oppia! En tiedä miksi. Älkää ymmärtäkö väärin. Osaan tehdä perus ruokia eli tosi helppoja mm. Spagetti,nakkikeitto,riisiä ja kanaa , kinkkukiusausta. Meillä poikaystäväni yleensä tekee ruokaa ja onneksi hän osaa! :D Kuoltais varmaa nälkää muuten..;D

7. Rakastan vaatteita, niitä ei voi koskaan olla liikaa. Nyt vielä kun olen saanut raskauskilot pois niin tykkään pukeutua.Minua vain harmittaa kun en voi usein pukeutua hienosti,  koska minulla ei ole mitään mihin pukeutuisin kun vietän suurimman ajan kotona yasminan kanssa. :(

8.Pelkään kaikkea.Pelkään pimeää, en uskalla kävellä yksin pimeällä. Pelkään olla jopa omana kotonani yksin yöllä. Olen vielä todella vainoharhainen ja välillä soittelen poikaystävälleni että tule tarkistamaan ettei täällä ole ketään. Joskus käyn koko kodin läpi, kaikki huoneet ja kaapit.Tarkistan ettei missään ole ketään. Olen siis hullu :D Haluan päästä tästä eroon!

9.Olen todella kiltti ja oikeudenmukainen .En siis koskaan tee mitään 'pahaa'. En ikinä mene päin punaisia. Pelkään toistenkin ihmisten puolesta, jos he tekevät jotain väärää että he jäävät kiinni :D. Tarkoitan tällä siis tyyliin punaisia päin kävelemistä. En tiedä mistä tämä johtuu, mutta ainakin tämä on hyvä puoli minussa.

10.Olen ystävieni ja lähimmäisteni mielestä hullu. :D. Keksin siis aina kaikkea hauskaa ja olen aina kaikissa jutuissa mukana, mitä muut ehdottavat. Olen siis hyvää seuraa ;) Kannattaa tutustua ;) haha :D

2 kommenttia:

  1. Postausehdotus: raskauskertomus siitä ku saitte tietää raskaudesta siihen ku Yasmina syntyi? :) ei tietysti jos on sellanen mist et haluu puhuu. :)

    VastaaPoista
  2. Hyvä idea :-) vois sellasen joskus tehdä. Mutta en tiedä muistanko siitä niin paljon juttuja enää :D

    VastaaPoista