torstai 22. toukokuuta 2014

Asukuvia ja kuulumisia

Heippa! Tänään on ollut taas niin ihana ja hyvä päivä!Tällähetkellä olen kyllä niin tyytyväinen elämääni,vielä jos kouluun pääsisin niin kaikki olisi täydellistä.Vielä kaksi tai kolme viikkoa niin saan tietää pääsenkö,vähän kyllä jänskättää.
Tänään olemme olleet Yasminan kanssa mummolassa katsomassa minun sisaruksiani ja Yasminan mummia eli minun äitiäni.Kävimme kaupungilla vähän shoppailemassa,koska siskoni tarvitsi kesä vaatteita kun he lähtevät Turkkiin kahden viikon päästä,joten menin hänen makutuomariksi.
Itsekin löysin kyllä sieltä jotain,mutta pääasiassa siskoni shoppaili.Shoppailun jälkeen menimme vielä mummolaan ja sieltä sitten lähdettiin Yasminan kanssa pyörällä kohti kotia.Poikaystäväni oli pyytänyt jos lainaisin matkalla leffan,joten kävin lainaamassa leffan ja menin kotiin.Kotona kyllä odotti yllätys.Poikaystäväni oli siivonnut talon,tehnyt iltapalaa ja laittanut videotykin valmiiksi leffaa varten.
Oli kyllä ihana yllätys.Tälläiset pienetkin yllätykset on niin ihania.Näitä lisää kiitos! :D
Iltapalan jälkeen laitoimme leffan pyörimään ja Yasminan nukkumaan ja nyt olen täällä kirjoittelemassa.
Tässä vielä kuvia tämän päivän asusta.Otimme siskoni kanssa kuvia ja minun mielestäni ne onnistuivat hyvin.





Paita:Lindex
Shortsit:H&M
Kengät:Nelly
Aurinkolasit:Gina tricot
Napsasin Jennastakin kuvia ja voi että tuli hyviä!Hän on vain niin kaunis <3
Nyt alan nukkumaan,kello on jo niin paljon.Hyvää yötä <3:llä julia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti