sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Instagram kuvia

Hei! Miten teidän viikonloppu on sujunut? :)

Meidän oli tänään tarkoitus mennä sinne minimanin parkkipaikoille myymään tavaraa,mutta minä heräsin niin myöhään ettemme olisi enää ehtineet olla siellä kauaa myymässä ja poikaystävänikin aamulla valitti kauheaa kurkku kipua,joten päätimme jäädä kotiin.Kotona minun piti siivota,mutta en vain saanut itseäni niskasta kiinni,joten siivouskin siirtyi huomiseksi.Onneksi Yasminan kummisetä ja täti tulivat piristämään meidän tylsää päivää.Meillä oli oikein mukavaa.Kiitos teille kivasta päivästä! :)
Siskoni Jenna jäi meille vielä yöksi,kun hänellä alkoi kesäloma,joten nyt vietetään laatu aikaa siskojen kesken.Jenna on kyllä maailman paras sisko ikinä.Hän aina auttaa minua Yasminan kanssa ja siivouksessa ja hänen kanssaan ei ikinä tule tylsää.Hän on ehkä hauskin ihminen ketä tunnen,mutta samalla niin hyväsydäminen ja ihana.Hänellä on kyllä suuri sydän.En tiedä mikä tää mun avautuminen oli,mutta Jenna oot paras <3
Tänään en ole ottanut ollenkaan kuvia,kun sisällä ollaan vain oltu,mutta ajattelin että tekisin tästä Instagram postauksen ja laitan kuvia minun instagrammista.Minut löytää muuten sieltä nimellä julskuh.
Nämä kuvat ovat ihan sekajärjestyksessä,mutta tässä niitä nyt on.
 Tässä on minun rakas äitini ja Yasminan mummi <3 :)
 Voiko kauniimpia silmiä olla? <3

 Hahaha,kuva ennen lenkille lähtöä.:D

 Yasmina viime kesänä!Voi kuinka pieni hän oli! <3














<3:llä julia

2 kommenttia: