perjantai 30. toukokuuta 2014

Friday Friday

Heippa ja onnea kaikille valmistujille! <3
Koko ajan facebook päivittyy valmistujaisista ja ylioppilaslakeista, surullisena katson niitä ja mietin että koska on minun vuoro :D Noh toivottavasti joku päivä minäkin saan ammatin. On se vaan niin hauskaa kun muut valmistuvat ja minä en ole edes vielä koulussa! Kaikilla tää elämä menee vaan erilailla. Mutta olen kyllä tyytyväinen tähän, koska onhan minulla maailman upein tytär. En vaihtaisi tätä kyllä mihinkään. Ei voi parempaa lahjaa saada tässä elämässä, muutakuin oma lapsi <3 Miten tää aihe tähän meni? :D Minun piti tulla kirjoittamaan päivän tapahtumista ja kirjoitan täällä nyt rakkautta Yasminaa kohtaan. :D Tänään me ollaan käyty kaupassa, sillä minulta oli kaikki loppu! Ostin uuden ripsivärin, meikkivoiteen, aurinkopuuterin, meikinpoistoaineen ja kulmakarva värin. Ja tietty samalla ostettiin ruokaa, kun jääkaappi huuti tyhjyyttään. Kaupasta kun tultiin kotiin, niin tätini ja hänen miehensä tuli siskoni kanssa meille. Poikaystäväni rupesi tekemään meille ruokaa, ostettiin kaupasta lohta, joten poikaystäväni loihti kunnon aterian. Kalaa ja riisiä. Nam. Loppu päivä menikin vain istuen ja jutellen. Värjättiin kyllä myös tätini ja siskoni kanssa ripset ja kulmakarvat. Nyt kehtaa lähteä ulos ilman meikkiä.
Illalla vielä siskoni pyysi minua heidän luokseen ja tätini heitti meidät sinne. Oli kyllä hauskaa kun siskollani ei ollut avaimia ja vain veljeni oli kotona. Rapun ovi oli lukossa, joten ei auttanut muutakuin heitellä kiviä ikkunaan että veljeni huomaisi meidät. Yritimme noin 20 minuuttia heitellä kiviä ja osua siihen helkutin ikkunaan. Lopuksi tajusin että heitetään toiseen ikkunaan että ehkä veljeni on toisessa huoneessa. No sieltä hän heti avasi ikkunan ja sanoi ettei uskaltanut mennä toiseen huoneeseen, kun hän luuli että joku hullu on siellä kun kuului ääniä. Hahahha, veljeni on myös kauhea pelkuri. Hän on tullut siis minuun. :D Yasmina tykkää kyllä olla niin paljon minun mummin luona. Hän rakastaa minun sisaruksia ja on koko ajan heidän sylissään ja antamassa pusuja. Ihanaa kun minulla on tuollainen perhe.
Sain tänään Yasminasta niin suloisia kuvia, joten laitan niitä tähän että tekin saatte ihastella niitä. :)


Yasminan irvistys :D


Veljeni Jose <3 Hän on niin ruskea ja komea :)

Otin pikaisesti vielä kuvan näistä minun kulmakarvoista ja ripsistä kun ne värjäsin.Värjäsin ne mustalla värillä ja tuli mielestäni tosi nätit. Laitan myöhemmin kuvaa ostoksistani. :)
<3:llä julia

2 kommenttia:

  1. Onpa sulla ihana blogi :) Kirjoitat tosi kauniisti, ja aivan ihanaa, että näet noin usein perheenjäseniäsi sekä ystäviäsi. Ja on sinulla kyllä erittäin kaunis tyttö, tosin äitiinsä selkeästi tullut ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! Mulle tuli niin hyvä mieli sun kommentista <3

      Poista