lauantai 31. toukokuuta 2014

Ostosten esittelyä

Hei! Ajattelin tulla näyttämään teille mitä olen viime aikoina ostellut. Eilen kuten kerroin minulta oli kaikki meikki jutut loppuneet, joten oli pakko käydä ostamassa. Ostin siis ripsivärin, meikkivoiteen, aurinkopuuterin, kulmakarva värin ja meikinpoisto aineen. Yleensä ostan meikkivoiteen nimeltä Loreal Paris, mutta ostin nyt Maybellinen, koska oli kaksi tuotetta 15 euroa. Joten samalla ostin itselleni uuden aurinkopuuterin. Tuo Maybellinen ripsiväri on ihan minun luottotuote, ostan aina vain sitä. En uskalla kokeilla muita, vaikka kyllä varmaan kannattaisi, mutta tällä minä saan pitkät ripset, kannattaa kokeilla jos ette ole ennen kokeilleet. Tuota meikinpoistoainetta oli joku kehunut omassa blogissaan, joten päätin ostaa ja kokeilla sopisiko se minullekkin. Se on kyllä hyvä kun sitä ei tarvi huuhdella pois ja väsyneenä ei tarvitse ruveta mennä pesemään naamaa. Tuota Dependin kulmakarva väriä jo kokeilin ja se on kyllä todella hyvä. Tulee todella luonnollisesti se väri ja ei jää ihoon kiinni vaan lähtee huuhtelemalla pois. Kannattaa kokeilla ihmeessä. Olin ennen värjännyt jollain muulla, mutta siitä jäi aina ihoon kiinni sitä väriä, joten tämä on paljon parempi. Meikkivoidetta en vielä ole kokeillut, mutta kai se ajaa saman asian kuin se vanhakin. Toivotaan. Olen kyllä joskus nuorempana sitä käyttänyt, mutta mielestäni Loreal Parisin True Match meikkivoide on parasta. Teen teille myöhemmin postauksen meikeistäni.
Bubbleroomiltakin olin tehnyt tilauksen ja ne saapuivat postiin joku pari päivää sitten. Sieltä tilasin kengät, jotka lähtevät palautukseen, 2 jumpsuittia, joista toinen lähtee myös palautukseen, paidan joka on selästä auki, urheilu shortsit ja toiset shortsit. Tilaukseni onnistui todella hyvin, tykkään todella paljon näistä vaatteista. Bubbleroomilla on niin paljon kauniita vaatteita ja ennen olen sieltä tilannut kenkiä ja laukun. Kaikkiin olen ollut tyytyväinen. Ja mikä parasta, tuotteet saapuivat kolmessa päivässä perille! En tiedä mitään muuta yhtä nopeaa nettikauppaa kuin bubbleroom. Suosittelen kyllä jos tarvitsee pikaisesti jotain mekkoa juhliin tai kenkiä! Sieltä he lähettävät varmaan samana päivänä tuotteet postiin.
Shortsihaalari:Bubbleroom 14.95 e

Shortsit: Bubbleroom 19.95 e
Shortsit:Bubbleroom 34.95 e

Paita:Bubbleroom 22.95 e
(Tämä on paidan takapuoli)

Löysin myös viikko sitten Yasminalle ihanan meikkipöydän. Ostin sen Facebook kirppikseltä vain 8 eurolla. Yasminallakin on nyt oma meikkipöytä jossa hän voi minun kanssaan meikata. ;) Ihanaa. Hän tykkää siinä tuolilla istuskella ja katsoa peilistä. Hänestä kyllä tulee kunnon prinsessa tyttö.
<3:llä julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti