tiistai 3. kesäkuuta 2014

Asukuvia ja ostoksia

Heippa ja hyvää kesälomaa kaikille :)

Meidän alkuviikko on sujunut hyvin ja olemme nähneet taas ystäviä. Ihanaa kun taas aurinko paistaa ja voi olla ulkona. Olin jo masentunut, kun ei aurinko ollut viikkoon paistanut, ei edes sängystä tehnyt mieli nousta kun tiesi että pitää vain olla sisällä. Ei tullut kuviakaan paljon otettua.
Eilen tätini ja hänen miehensä tuli serkkuni ja hänen ystävänsä kanssa meille. Minä vähän siivoilin samalla kun he olivat täällä ja siivouksen jälkeen lähdimme kauppaan hakemaan puistoeväitä ja sen jälkeen menimme puistoon. Yasmina ja tytöt leikkivät nätisti yhdessä puistossa ja minä ja tätini istuimme ja välillä menimme leikkeihin mukaan. Viivyimme puistossa 2 tuntia ja tuntui että aika meni niin nopeasti että siellä olisi voinut vielä olla kauemminkin, mutta rupesi tulemaan vähän viileämpi, eikä minulla ollut yasminalle mukana lämpimämpiä vaatteita, joten oli pakko mennä kotia. Kotona vielä nautimme jäätelöistä ja Yasmina pääsi vihdoin nukkumaan, hän ei ollut malttanut nukkua päiväunia ollenkaan, kun oli ollut vieraita, joten hän nukkui sitten iltaunet. Myöhemmin ystäväperheemme tuli meidän luoksemme ja he jäivät yöksi. Ja voi kuinka vaikeaa oli saada Yasminaa yö unille kun hän oli nukkunut ne ilta unet..Huhhuh, nukutin häntä monta tuntia, eikä hän millään meinannut nukahtaa. Yleensä menee noin puolituntia ja hän on unessa, mutta nyt sai oikein taistella hänen kanssaan. Olin itsekin jo niin väsynyt nukuttamisesta joten jäin itsekin sänkyyn ja yritin saada unta, mutta ei , uni ei tullut. En tiedä mikä minua vaivaa, kun aina aamuyöstä saan vasta unta. Tänään onneksi heräsin vähän aikaisemmin, että ehkä tänä yönä saan unta. Toivottavasti. Tänään me olemme olleet ulkona, käyty ystäväni kanssa hakemassa posti, kun minulle oli tullut paketti. Esittelen niitä tässä postauksessa. Oli kyllä onnistunut tilaus. Kaikista tykkäsin, eikä mitään tarvitse palauttaa. Vihaan sitä palautusrumbaa, se on niin ärsyttävää ja joskus en ole ehtinyt palauttaa niin olen joutunut pitää vaatteita, mistä en edes tykkää.. :D Kiva maksella niistä sitten..






Mekko: Nelly 32,95 e
Farkut:Nelly (Dr.denim) 49,95 e
Toppi: Nelly 19,95


Ja tässä vielä tämän päivän ja eilisen asua.

<3:llä julia


7 kommenttia:

  1. Juliaaa, ihana että sulla on blogi, oon odottanu jo tätä ;) t. hanna l hihi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahha :D ootko ? :D no hyvä että tykkäät ;)<3

      Poista
  2. Julia kiharat takaisin hiuksiin!! Ne sopi sulle niin hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on näissä!! :D Ehkä ne on vaa vähä lähteneet ku oon ottanu illalla nää kuvat ja aamulla kihartanu :D

      Poista
    2. Mulla on aina kiharat jos laitan hiuksia. :D en osaa olla ees suorilla hiuksilla, en tiiä miks :D mut mun mielestä kans ne sopii paremmi =)

      Poista
  3. tee meikkausvideo !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm ... En tiiä osaanko olla videoissa vielä , mut katotaa jos innostuisin tekee !:)

      Poista