perjantai 27. kesäkuuta 2014

Viime aikaisia ostoksia

Heippa ja anteeksi viikon pituinen blogitauko. Iltaisin olen ollut aina niin väsynyt että ei ole tehnyt mieli tulla koneelle kirjoittelemaan vaan sänky on aina ollut parempi vaihtoehto. Anteeksi siis siitä, mutta nyt aion vähän tsempata ja ruveta panostamaan tähän blogiin. Minua muutenkin vähän ärsyttää, kun en saa minun iphonella hyviä kuvia että kehtaisin julkaista täällä, vaan pitäisi oikeasti ostaa kunnon kamera niin ehkä tulisikin otettua kuvia. Itse en tykkää kun kuvani ovat huonolaatuisia, mutta en voi mitään. Aion kyllä hankkia kameran myöhemmin jos tämä blogi innostus jatkuu eikä lopahda seinään.
Ajattelin tulla näyttämään mitä viime aikoina olen ostanut tai mitä Yasminalle on ostettu. :)
Tänään olen ollut kirpputorilla ystäväni Johannan kanssa ja sieltä tein ihan hyviä löytöjä.
Kävimme Adam&Evassa ja Fyndiksellä. Vielä pitäisi kiertää suvikirppis jos sieltä sattuisi löytää jotain.
Nuken vaunut 4 euroa

Kollarit 2 e

Farkut 3 euroa, kengät 2 e, pipot yhteensä 30cent,
 ja muut mekot/paidat yhteensä 2,50 e

Kengät 2,50 e

Violetit legginssit(H&M) 5 e, bikinit(H&M) 5 e
Raidalliset ja pinkit äitini osti Yasminalle :)

Äiti osti kintaat ja lassien ulkoiluhousut Yasminalle :)

Kukkahousut(H&M) 5 e

Farkut ostin Facebook kirppiksen kautta.
Alkuperin gina trigot. 15 e

<3:llä julia


2 kommenttia:

  1. Tosi hyviä kirppislöytöjä! Mua ei ainakaa haittaa iphonella otetut kuvat, ei oo liian heikkolaatusia että häiritsis :)

    VastaaPoista
  2. Oli kyl hyviä löytöjä !:-) okeii no hyvä
    Sitten :)!

    VastaaPoista