torstai 12. kesäkuuta 2014

Synttäreiden viettoa :)

Hei! Tänään olemme viettäneet poikaystäväni syntymäpäivää. Vein hänelle aamupalan sänkyyn ja sen jälkeen hän vielä halusi jatkaa unia, kun hän on ollut koko viikon putkeen töissä ja tehnyt 16 tunnin työpäiviäkin pari kappaletta. Kuudelta menimme elokuviin katsomaan Godzillan. Elokuvateatterissa oli meidän lisäksi vain yksi pariskunta. Vissiin viimeisiä esityksiä mitä siellä esitetään Godzillasta. Elokuva oli ihan jees. Alussa oli todella hyvä, mutta se oli jotenkin pitkävetinen että toivoi vaan että se loppuisi ja pääsisi äitini luokse syömään kakkua. :D No elokuva kesti 2 tuntia ja kello 8 lähdimme äitini luokse ja äiti oli leiponut kakkua poikaystäväni synttäreiden kunniaksi. Söimme kakut ja sitten poikaystäväni piti vielä lähteä töihin, joten minä menin samalla Yasminan kanssa kotia. Yasmina oli niin väsynyt että syötin hänelle puurot nassuun ja laitoin hänet nukkumaan. Itseni ei vielä väsytä, mutta olisi varmaan pian pakko mennä nukkumaan, jos haluan herätä aamulla, kun Yasminakin herää.
Minä muuten lupasin teille että kerron tänään pääsinkö kouluun vai en. No itseasiassa minäkään en vielä tiedä. Postissa ei ollut tullut kirjettä. Yleensä se tulee vasta seuraavana päivänä, mutta aina ennen on tullut nimet internettiin. Menin vao:n sivuille ja päivitin sivua varmaan kaksikymmentä kertaa, kunnes tuli teksti että valitettavasti tänä vuonna emme julkaise netissä tietoja tai jotain tollasta suoraansanottuna paskaa. No siinä oli numero mistä voisi kysellä paikoista. Minä soitin ja soitin. Soitin rehellisesti 60 kertaa, mutta ei vastattu. Välillä piippasi varattua, mutta se johtui siitä kun muutkin soittivat sinne. Mutta välillä kun pääsin linjalle niin ei kukaan vastannut. Yritin sitten soittaa toiseen numeroon ja siellä onneksi joku nainen vastasi. Hän sanoi että on joku katkos siellä ettei hän näe tietoja. Sanoi minulle että soita puoli neljältä niin kokeillaan jos sitten toimisi. Soitin sitten ja hän näki sieltä jotain tietoja, hän sanoi että ei voi antaa varmoja tuloksia, mutta sanoi että hyvältä näyttää, mutta minun pitää vielä varmistaa koululta huomenna. En siis vielä innostu, koska jos hänen puheensa eivät pitäneetkään paikkaa niin ei olisi kivaa. Joten tulen varmaan huomenna ilmoittamaan pääsinkö vai en. Toivottavasti siis ellei taas ole muka joku huolto katkos. Minua rupesi jo masentamaan illalla, kun mietin että mitä jos pääsen kouluun ja joudun laittamaan Yasminan päiväkotiin. Parit kyyneleetkin tiputin, kun tuli niin surkee fiilis. En minä halua olla erossa pienestä rakkaastani. Voi voi näitä äidin tunteita.. Mutta lisää sitten siitä huomenna! Tässä vielä kuvia tähän loppuun. :) Hyvää yötä <3



Päivän asua :)

Vessa selfie :D

Poppareita <3




Maailman ihanin <3

<3:llä julia

6 kommenttia:

  1. Kannattaa lykätä aloitusta, jos pääset sisään. ( Ainakin AMK:ssa mahdollista ) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko että ammattiopistossa saisi ..

      Poista
    2. Ja jos mä pääsen kouluun niin kyl mä meen :) oon ennenki yrittänyt mut en oo päässy ja jos ny pääsen nii en kyl jätä tätä tilaisuutta :) pelottaa vaan :)

      Poista
  2. olis ihana jos postaisit sun ja sun poikaystävän tarinan ja sit myös sun raskaudesta tai synnytyksestä :) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pistetään harkintaan. Kyllä haluaisin jotain raskaudesta ja synnytyksestä kertoa. Sitä pitäisi oikein miettiä kun siitä on jo aikaa, mutta kyllä mä yritän sen jossain vaiheessa tehdä :)

      Poista
  3. Meillä esikoinen aloitti tarhan 2-vuotiaana.Molempia jännitti ja muutamat itkut tuli ensimmäisinä päivinä,mut lopulta tarha on ollut hyvä kokemus!siellä on saanut ikäisiään kavereita ,oon itse myös saanut muutamasta vanhemmasta ystävän:)kivaa on sekin,että tulee synttärikutsuja ja on itselläkin muitakin kuin serkut ja kummit joita kutsua lapsineen pojan juhlille:)onnea mahdollisesta opiskelupaikasta:)

    VastaaPoista